بانک سپه
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

تازه¬‌گی فضای سایبر و پیچدگی فهم روابط موجود در این فضابعضی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که فضای سایبر تا چه حد تازگی دارد. در سال ۱۹۶۹، وزارت دفاع تحت پروژه‌ی ARPANET شروع به اتصال محدود چند کامپیوتر کرد، و در سال ۱۹۷۲ کدهای تبادل داده‌ (TCP/IP) ایجاد شدند تا یک اینترنت اولیه را که قادر به مبادله‌ی بسته‌های اطلاعات دیجیتال باشد، تشکیل دهند.سیستم نام دامنه‌ی آدرس‌های اینترنتی در سال ۱۹۸۳ شروع شد و اولین ویروس‌های کامپیوتری در حدود همان زمان بوجود آمدند. شبکه‌ی جهانی (World Wide Web) در سال ۱۹۸۹ آغاز به کار کرد؛ معروفترین موتور جستجو، یعنی گوگل، در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دایرة‌المعارف منبع باز ویکیپدیا در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. در اوخر دهه‌ی ۱۹۹۰ شرکت‌های تجاری استفاده از فن‌آوری جدید را آغاز کردند تا تولید و فروش را در زنجیره‌های پیچیده‌ی تامین جهانی تغییر دهند. پهنای باند و مزارع سرور برای پشتیبانی از “پردازش ابری” ، که طی آن شرکت‌ها و افراد می‌توانند بانک سپه داده‌ها و نرم‌افزارهایشان را در وب ذخیره کنند، تنها همین اواخر بوجود آمده‌اند ICANN (شرکت اختصاص اسامی و شماره‌ها در اینترنت) در سال ۱۹۹۸ بوجود آمد، و دولت آمریکا تنها از ده سال پیش توسعه‌ی طرح‌های ملی جدی برای امنیت سایبری را آغاز کرده است. در سال ۱۹۹۲، تنها یک میلیون کاربر اینترنت وجود داشت؛ طی ۱۵ سال این رقم به یک میلیارد رسید. در همان اوایل، طرفداران آزادی اندیشه اعلام کردند که “اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد” و اینترنت را به عنوان پایان کنترل حکومت‌ها و “مرگ فاصله‌” ترسیم کردند. در عمل، حکومت‌ها و قلمروهای جغرافیایی هنوز نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما پراکندگی قدرت چیزی است که در این حوزه بارز است.

شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن‌همراه، با ۲% اعتبار هدیه!در بانک سپه ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید.بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار هدیه به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.
4- سيم كارت را داخل گوشي قرار بانک سپه دهيد. Insert Simcard
سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز بانک سپه 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست. این موضوع جدا از مزایایی که براي كاربر دارد، معایبی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و شاید همین معایب باعث شده، شرکت مایکروسافت خبر از بهینه‌سازی اساسی برای تبلت در نسخه بعدی سیستم‌عامل مشهور خود بدهد.


. در اين شرايط سرعت‌هاي كنوني واي‌فاي و 3G جوابگو نخواهد بود و كاربران بايد به سوي بانک سپه استفاده از سرعت‌هاي يك گيگابيت بر ثانيه بروند. اين استدلال تا حدود زيادي درست و منطقي است اما بايد در نظر داشت كه كاربران و مشتريان هيچ‌گاه به پیشواز يك اتفاق فناورانه نمي‌روند؛ بلكه منتظر مي‌مانند تا آن فناوری عرضه شود و درصورت نياز اقدام به خريد يا تهيه آن مي‌كنند. اگر اين ادعا را درست فرض كنيم، بايد منتظر باشيم که تا دو، سه سال ديگر كاربران به فكر استفاده از 4G بيفتند و اگر زمینه و شرايط استفاده از آن فراهم باشد، به سراغ خريد دستگاه‌ها و محصولات مبتني بر آن بروند.
بانک سپه
بانک سپه

۵۱۲/۱۲۸ ۱۰ ۴۰۰,۰۰۰ بانک سپه
، عمدتاً بازی‌های کامپيوتری هستند، تا برنامه‌های کاربردی و بديهی است که چون مشتريان اصلی بلک‌بری کاربران تجاری هستند بازی‌های کامپيوتری برايشان از اولويت چندانی برخوردار نيست. البته برنامه‌هایی مثل Evernote و Wunderlist هم هستند اما هنوز هيچ يک از برنامه‌های Google Docs يا هيچ برنامه رسمی برای سرويس توييتر يا حتی برنامه بومی‌شده 1Password برای بانک سپه اجرا روی سکوی پلی‌بوک عرضه نشده‌است. علاوه‌بر اين، برای سرويس‌های پخش چندرسانه‌ای از جمله نت‌فليکس يا اسپاتيفای نيز هيچ برنامه‌ای در دسترس نيست. چنين وضعيتی برای سرويس BlackBerry App World که به اندازه Google Play قدمت دارد، جالب نيست و می‌توان درک کرد که چرا توسعه‌دهندگان زمان خود را صرف توسعه روی اين سکو نمی‌کنند.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بانک سپه بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
بانک سپه
بانک سپه

2- تلفن گویا (IVR) مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده بانک سپه و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.

به طور مثال اگر با انتخاب این روش، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل ٢ هزار ریال بانک سپه است، به صورت هدیه به اعتبار شما افزوده می‌گردد. كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.
بانک سپه
اما کیفت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم بانک سپه کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید ممنون

۳.از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با بانک سپه نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]
گلکسی نوت 2 محبوب ترین تلفن غول پیکر دنیاست، فبلتی که حاصل تلاش سامسونگ برای محو کردن مرز میان تلفن هوشمند و تبلت است که موفقیت کم نظیری را بانک سپه نیز به همراه داشته است. اگر چه کار کردن با گلکسی نوت با یک دست کمی مشکل است اما به لطف به قلم دیجیتال S-Pen و نوآوریهای سامسونگ در ارائه نرمافزارهای کاربردی و جذاب، این تلفن به یکی از بهترین انتخابهای اندرویدی بدل شده است. صفحه نمایش 5.5 اینچ با کیفیت نوت 2، تجربه بی نظیر تماشای فیلم و اجرای بازی در موبایل را به کاربر هدیه میکند و قلم هوشمند آن نیز یادداشت برداری، طراحی و نقاشی را آسان میکند. برای آشنایی با نقاط قوت و ضعف فبلت [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید]را از دست ندهید.
بانک سپه

• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد بانک سپه نمودن کد
بانک سپه
نخست، دسترسی از طریق خط تلفن به صورت Dial-up که دارای سرعتی پایین و همراه با اشغال شدن خطوط تلفن بود.دوم، دسترسی از طریق خط تلفن با استفاده از فناوری XDSL و مودمهای کابلی که نیازمند زیرساختهای وسیع و پرهزینه است و در بسیاری از مناطق امکان دسترسی به آن وجود ندارد. ضمنا" منحصر به مکان و محدوده ای خاص است و از مزایای اینترنت بی سیم بی بهره است.سوم، دسترسی Wi-Fi از طریق امواج رادیویی است که به صورت بی سیم و تنها بانک سپه در محوطه یک ساختمان امکان پذیر است.اما اکنون با ظهور وایمکس جهان در آستانه تحولی دیگر در عصر اینترنت قرار گرفته است.
۲ اتصال بانک سپه به اپراتور ۷۰۰-۰ -
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:لطفا توجه داشته بانک سپه باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
7- HTC Droid DNAیا J Butterfly، اولین تلفن 5 اینچی مطرح بازار با رزولوشن 1080p بانک سپه است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکتهای تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن 5 اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن 5 اینچی 1080p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازیها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 میباشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگها و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
3- دوباره بانک سپه دکمه ستاره * را فشار دهید.
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت vitrin.irancell روی دکمه “ثبت نام” بانک سپه کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های بانک سپه پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.

خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به زودی) در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد. بانک سپه
چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره بانک سپه اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود. شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي بانک سپه به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
برای خرید بانک سپه روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید
بانک سپه
چگونه آهنگ بانک سپه مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود بانک سپه را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره بانک سپه ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ همراه اول 1000 بانک سپه تومانی
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های بانک سپه مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
با بانک سپه تشکر
در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در بانک سپه سیستم ثبت نام کنید.



وی بیان داشت: شهرستان‌های بانک سپه اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار، فلاورجان و شاهین‌شهر و میمه نیز با ۳/۱۰۹ درصد در رتبه دوم ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان قرار دارند. زمانی تعداد تلفن همگانی در استان اصفهان را ۱۳ هزار و ۳۷۴ بیان کرد و افزود: این تعداد با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۸۵ روبه‌رو شده است.

در حال حاضر، کلیپ های ویدیویی، زنگهای تروتون، بازی ها و تم ها با این روش ارسال می گردند. بدیهی است برای دریافت این محصولات باید رمز ورود داشته باشید.توجه: با در نظر گرفتن این نکته که محصولات WAP Push از طریق GPRS دریافت می شوند، امکان دارد با یک بار کلیک کردن بانک سپه موفق به دریافت فایل نشوید، بنابراین در مورد تم ها، زنگ های تروتون، ویدیوها، بازی ها و نرم افزارها، مجدداً امتحان کنید تا فایل مورد نظر برای شما ارسال شود. توجه داشته باشید شما میتوانید برای مدت 24 ساعت و هرچندبار که بخواهید برای دانلود کردن لینک مورد نظر اقدام نمایید؛ زیرا هزینه محصول مورد نظرفقط یکبار ، و با اولین تلاش برای دریافت، ازحساب شما کاسته می شود.
بانک سپه
بانک سپه
۲۵ منوی اطلاعات بانک سپه حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
من ميخوام وايمكس بخرم بانک سپه نميدونم ايرانسل بهتره يا مبين كسي ميدونه تو اسلامشهر(تهران)كدوم بهتره
malume بانک سپه khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر استان ارتقا داده.
بانک سپه

ببینید من بانک سپه تجربخ جفتشون رو در حدود 7-8 ماه داشتو و دارم.

تا در آینده ای نزدیک شاهد اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا از سوی سامسونگ موبایل باشیم. البته یکی از منابع آگاه اعلام کرده که این گجت جدید در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد.پس فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ برای تحکیم جایگاه خود در حوزه موبایل و تبلت چگونه بار دیگر دست به نوآوری خواهد زد. این گجت هنوز نیامده انتقاداتی تقریبا بی*اساس را نیز در پی داشته است. بعضی از کارشناسان می*گویند با توجه به هزینه*ای که یک صفحه نمایش منعطف به قیمت اصلی یک گجت خواهد افزود مطمئنا هیچ کس از این ایده استقبال نمی*کند. نظر شما در این رابطه بانک سپه چیست؟ برای مثال آیا حاضرید ۲۰۰ دلار بیشتر برای داشتن یک گوشی هوشمند منعطف خرج کنید؟!

** جشنواره زمستانه فروش شارژ بانک سپه **
ایرانسل کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور بانک سپه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
بانک سپه
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن بانک سپه سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی حل می‌شود.
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني بانک سپه كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك مي‌باشد).
CO-WSP Service بانک سپه
تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته بانک سپه شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.

دوستان سلام یه سوال داشتم دو سه بانک سپه روزه که وایمکس مبین نت رو خریدم با سرعت 1024 کیلوبایت ولی وقتی شب از دانلود رایگان استفاده میکنم ساعت 2 سرعتش 128 هستش و ساعت های بعد که میگذره سرعتش میاد پایین تر ممنون میشم جواب بدید چرا سرعتم 1024 نیست؟
9. انتشار محتوایی كه از سوی شورای عالی امنیت ملی منع شده باشد . بانک سپه
در ادامه شاهد لیست بانک سپه بهترینهای 2012 از نگاه نویسندگان زومیت خواهید بود:
در همین راستا، استراتژی جدید آمریکا نیز در فضای سایبر در سال ۲۰۱۱ منتشر می¬شود و وزارت دفاع آمریکا به بازتعریف فضا و تهدید سایبری پرداخته است.این راهبرد، آمریکا را ملزم می¬کند، در صورت بروز هرگونه تهدید سایبری از جانب هر کشوری، پس از برآورد سایر گزینه ها از تمام ظرفیت قدرت نظامی خود علیه کشور تهدید کننده استفاده کند؛ از سوی دیگر، تشکیل سازمان¬ها و مؤسسات علمی دیگر همچون یارپا و دارپا نیز، از دیگر تلاش¬های آمریکا برای مقابله با تهدیدات سایبری است.بخش تحقیقات فنی وزارت دفاع آمریکا موسوم به آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DAPRA) هم ‌اکنون در حال تکمیل پروژه میدان سایبری ملی است: ماکت اینترنتی برای شبیه‌سازی جنگ و اطلاعات سایبری. پروژه میدان سایبری با هدف آزمایش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید از طریق بازیهای جنگ سایبری و نیز آموزش نیروهای سایبری طراحی شده است. ضمناً، راهبرد جدید مستلزم توسعه سلاح‌ها و ابزارهای سایبری جدید بانک سپه از قبیل ویروس‌های غیرفعال‌، برجهای دیده‌بانی سایبری و غیره است.
تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات بانک سپه غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف و براي ساعات اوج مصرف 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شماره مدرک شناساییلطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود بانک سپه اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود

وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، بانک سپه کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!
جامع هدف محصول و بانک سپه یا مشتریان محصول اعم از بالقوه و بالفعل:
26 بانک سپه
بانک سپه
۲۳ انتقال از بانک سپه اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#
فرمالیته که نیست ، ولی یک کارت دانشجویی اینترنت 512+ رو براتون ممکن می کنه(خودم کردم بانک سپه این کار رو)
1- دکمه ستاره * را فشار بانک سپه دهید.
سلام. از من میشنوید اگه مجبور نیستید وایمکس نگیرید دوستای بانک سپه من ای دی اس ال شاتل دارند خیلی راضی اند. اما من چون خط تلفنمون فیبر نوری هست و به جز مخابرات شرکت دیگه ای خدمات ای دی اس ال برامون نداره مجبور شدم وایمکس بخرم چون دوستام گفتن ای دی اس ال مخابرات به درد نمی خوره. 512 مبین نت دارم تا حالا که نتونستم یه دانلود درست و حسابی بکنم. به درد نمی خوره من اول فروردین سال 90 وایمکس ایرانسل گرفتم
بانک سپه
چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این بانک سپه سرویس استفاده کنید.
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید. با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود: به عزل بانک سپه موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.
در ادامه روند خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع بانک سپه و کاربردهایخرید شارژ جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژپس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال خرید شارژ می‌گردد.• پس خرید شارژ از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب خرید شارژ شما منظور خواهد شد.

آگاهانه انتخاب کنیدبا یک تلفن‌هوشمند مناسب می‌توانید نامه‌های الکترونیک و قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید. مسیریابی، پیگیری کارها، انجام خریدها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم، برخی از قابلیت‌های یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند دچار سردرگمی می‌شوند. کدام یک بهتر است، آندروید یا آیفون؟ چگونه می‌توان بانک سپه کمترین هزینه را برای بهترین امکانات داد؟ چگونه می‌توان برای جزئیات و امکاناتی که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، پولی خرج نکنید؟ آیا اصلا شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید یا یک تلفن همراه نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتنابراین، کلیه تماسهای تلفنی برقرار شده با هموطنان در بانک سپه خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سهدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: با حداقل یک بار شارژ سیم کارت خود در اولین ه خرید شارژفته پس از فعال‌سازی، از ۱۰,۰ خرید شارژريال اعتبار رایگان داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار برد. خرید شارژلطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار خرید شارژرایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.
تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف بانک سپه نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق اینترنت نیز انجام گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسانه بانک سپه ای و مرورگر وب امکان پذیر می گردد.با استفاده از سرویس GPRS مشترکین تلفن همراه می توانند بدون محدودیت و بصورت 24 ساعته به شبکه اینترنت متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا (GPRS modem) از اینترنت همراه بر روی رایانه (PC یا Notebook) خود حتی در هنگام سفر استفاده نمایند.لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: